واژه نامه ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : سپهریونسی

واژه نامه

واژه نامه ارز دیجیتال

با پیشرفت فناوری و گسترش تکنولوژی، ارز های دیجیتال به بستری مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شده که علاقه مندان بسیاری را در سراسر دنیا به سوی خود فرا خوانده. اما این بازار جذاب و پر ریسک، از مفاهیم پیچیده ای همچون بلاک چین، رمزارز، غیر متمرکز و … تشکیل شده که کاربران را با شرایط تحلیلی پر چالشی روبرو می سازد.

وبسایت رمزآگاه، به منظور سهولت درک این مفاهیم کاربردی برای تحلیلگران، دانشجویان و سایر علاقه مندان به بازار رمزارز ها، واژه نامه ارز دیجیتال را فراهم کرده است. این واژه نامه در بر دارنده عبارات پر کاربرد، علامت اختصاری ارز های دیجیتال، معنی و مفهوم تکنولوژی های بکار رفته در بازار رمزارز ها و سایر محتوا های آموزشی می باشد.

واژه نامه ارز دیجیتال رمزآگاه با زبانی ساده و به صورت مختصر واژه ها و عبارات تخصصی بازار ارز دیجیتال را بیان می کند. ازین سو، مطالب واژه نامه کاملا مناسب تازه وارد های بازار و کسانی که هیچ اطلاعی از بازار رمزارز ها ندارند می باشد.

 

مثال: 

ان اف تی

ان اف تی (NFT‌) یک توکن دیجیتالی منحصر به فرد است که با استفاده از آن می‌توانید اثر هنری دیجیتال بخرید. ان اف تی نشان دهنده مالکیت شما نسبت به اثر خریداری شده است.

این توکن، Non-Fungible یعنی غیرقابل تعویض است؛ زیرا هر ان اف تی همچون هر اثر هنری دارای ارزش و ویژگی‌های مختص خود است بنابراین نمی‌توان یک ان اف تی را برابر با ان اف تی دیگر دانست و آن‌ها را با هم معاوضه کرد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: